Premium Economy Air France i Flying Blue docenione przez polskich biznesmenów

Linia Air France kolejny raz zwyciężyła w konkursie Business Traveller Awards 2015 w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ponadto Flying Blue 
został finalistą w kategorii „Najlepszy program lojalnościowy”.
 Prestiżowe nagrody miesięcznika Business Traveller Poland zostały przyznane w Polsce po raz trzeci na podstawie badania przeprowadzonego w reprezentatywnej grupie polskich podróżujących biznesmenów.

Premium Economy Air France i Flying Blue docenione przez polskich biznesmenów kabina pasażerrska w samolocie

fot. mat. prasowe

Premium Economy linii Air France zwycięża!
Już po raz trzeci czytelnicy polskiej edycji Business Travellera i podróżujący biznesmeni wybrali najlepszych z najlepszych. Klasa Premium Economy należąca do Air France otrzymała pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ankietowani docenili wysoki komfort podczas lotu w tej klasie, do tego w przystępnej cenie.  

Pasażerowie Premium Economy w wydzielonej części kabiny (tuż za Klasą Biznes) mają do dyspozycji o 40 % więcej przestrzeni wokół miejsca w porównaniu z Klasą Ekonomiczną. Prywatność i swobodę gwarantuje także szeroki fotel (48 cm) oraz odległość między rzędami siedzeń wynosząca aż 97 cm. Warto wspomnieć, że siedzenia odchylają się do 123 stopni i są wyposażone również w regulowany podnóżek i zagłówek. Dzięki specjalnie skonstruowanej obudowie fotela, po całkowitym rozłożeniu oparcia, podróżni nie zakłócają przestrzeni współpasażerów, zapewniając im większą prywatność. Air France jako jedna z niewielu linii, oferuje ten typ foteli w swojej klasie pośredniej (między Klasą Ekonomiczną a Biznes). Długą podróż lotniczą uprzyjemni wyśmienita francuska kuchnia i wina (pełen posiłek z przystawkami i deserami).

Flying Blue wśród najlepszych programów lojalnościowych!
W tym roku w finale wśród najlepszych programów lojalnościowych nie zabrakło również Flying Blue, którego zalety zostały docenione przez biznesmenów z Polski. Program opiera się na klasycznym mechanizmie programu lojalnościowego – za korzystanie z przelotów tymi liniami, otrzymuje się Mile, a następnie wymienia się je na nagrody. Najcenniejszymi nagrodami są przede wszystkim przeloty w ramach ogromnej siatki połączeń lotniczych Air France KLM i 35 linii partnerskich. Ale nie tylko. Z programu mogą czerpać korzyści również podróżni, którzy latają rzadziej i nie zgromadzili wystarczającej liczby Mil na przelot nagrodowy. Milami Flying Blue można m.in. zapłacić za wygodniejsze miejsce w samolocie lub szereg prezentów z Flying Blue Store. Ponadto Mile można wymienić na specjalny, dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte”, wstęp do poczekalni biznesowej, przewóz dodatkowego bagażu i wiele innych.

Koronawirus uderzył w branżę turystyczną, w tym w ...

Portal rezerwacyjny Travelist.pl rusza z obsługą bonów turystycznych. ...

Nie wszyscy Polacy wybierający się na zagraniczne wakacje ...

Pływanie kajakiem to nie lada frajda, która jednak ...

Malta odmraża gospodarkę. Otwierane są punkty usługowe, restauracje, ...

W czasie epidemii Hoper, oferujący przejazdy adres-adres po ...

http://veturo.pl/article/2442/air-france-flying-blue-docenione-przez-polskich-biznesmenow/