Premium Economy Air France i Flying Blue docenione przez polskich biznesmenów

Linia Air France kolejny raz zwyciężyła w konkursie Business Traveller Awards 2015 w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ponadto Flying Blue 
został finalistą w kategorii „Najlepszy program lojalnościowy”.
 Prestiżowe nagrody miesięcznika Business Traveller Poland zostały przyznane w Polsce po raz trzeci na podstawie badania przeprowadzonego w reprezentatywnej grupie polskich podróżujących biznesmenów.

Premium Economy Air France i Flying Blue docenione przez polskich biznesmenów kabina pasażerrska w samolocie

fot. mat. prasowe

Premium Economy linii Air France zwycięża!
Już po raz trzeci czytelnicy polskiej edycji Business Travellera i podróżujący biznesmeni wybrali najlepszych z najlepszych. Klasa Premium Economy należąca do Air France otrzymała pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza Klasa Ekonomiczna Premium”. Ankietowani docenili wysoki komfort podczas lotu w tej klasie, do tego w przystępnej cenie.  

Pasażerowie Premium Economy w wydzielonej części kabiny (tuż za Klasą Biznes) mają do dyspozycji o 40 % więcej przestrzeni wokół miejsca w porównaniu z Klasą Ekonomiczną. Prywatność i swobodę gwarantuje także szeroki fotel (48 cm) oraz odległość między rzędami siedzeń wynosząca aż 97 cm. Warto wspomnieć, że siedzenia odchylają się do 123 stopni i są wyposażone również w regulowany podnóżek i zagłówek. Dzięki specjalnie skonstruowanej obudowie fotela, po całkowitym rozłożeniu oparcia, podróżni nie zakłócają przestrzeni współpasażerów, zapewniając im większą prywatność. Air France jako jedna z niewielu linii, oferuje ten typ foteli w swojej klasie pośredniej (między Klasą Ekonomiczną a Biznes). Długą podróż lotniczą uprzyjemni wyśmienita francuska kuchnia i wina (pełen posiłek z przystawkami i deserami).

Flying Blue wśród najlepszych programów lojalnościowych!
W tym roku w finale wśród najlepszych programów lojalnościowych nie zabrakło również Flying Blue, którego zalety zostały docenione przez biznesmenów z Polski. Program opiera się na klasycznym mechanizmie programu lojalnościowego – za korzystanie z przelotów tymi liniami, otrzymuje się Mile, a następnie wymienia się je na nagrody. Najcenniejszymi nagrodami są przede wszystkim przeloty w ramach ogromnej siatki połączeń lotniczych Air France KLM i 35 linii partnerskich. Ale nie tylko. Z programu mogą czerpać korzyści również podróżni, którzy latają rzadziej i nie zgromadzili wystarczającej liczby Mil na przelot nagrodowy. Milami Flying Blue można m.in. zapłacić za wygodniejsze miejsce w samolocie lub szereg prezentów z Flying Blue Store. Ponadto Mile można wymienić na specjalny, dodatkowy posiłek tematyczny „à la carte”, wstęp do poczekalni biznesowej, przewóz dodatkowego bagażu i wiele innych.

 Brazylia to jedno z najbardziej kolorowych i różnorodnych ...

 Coraz więcej osób wyjeżdża za granicę za chlebem ...

 Jeszcze przed sezonem wakacyjnym wiele rodzin zastanawia się, ...

Duży procent podróżujących w kraje egzotyczne spotyka się ...

Co spakować na rowerowe wakacje, aby wypad był ...

Wydarzenia turystyczne

http://veturo.pl/article/2442/air-france-flying-blue-docenione-przez-polskich-biznesmenow/