KLM jako pierwsza linia na WhatsApp
W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza linia na świecie zainaugurowała obsługę pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera oraz popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna możliwe jest również dokonanie płatności za bilet. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z aplikacją WhatsApp. Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są aktualnie wdrażane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach.
Jak to działa?
Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej chcemy korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie możemy wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja „WhatsApp” i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez nas kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał możemy skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca – z domu czy z lotniska – jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy życzenia.
Bezpieczna komunikacja
Wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny.
Wszystkie pola:
array(17) { ["key_words"]=> string(0) "" ["meta_title"]=> string(35) "KLM jako pierwsza linia na WhatsApp" ["meta_desc"]=> string(176) "Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp." ["watermark"]=> string(0) "" ["interesting_places"]=> string(23) "Wiadomości turystyczne" ["author"]=> string(12) "mat. prasowe" ["latlng"]=> array(3) { ["address"]=> string(0) "" ["lat"]=> string(17) "-13.7109374980911" ["lng"]=> string(17) "-1.40610883523947" } ["highlight_search"]=> bool(false) ["is_news"]=> bool(true) ["is_home_page_title"]=> bool(false) ["is_poradnik"]=> bool(false) ["is_sprzet"]=> bool(false) ["is_outwear"]=> bool(false) ["use_video"]=> bool(true) ["video"]=> string(41) "https://www.youtube.com/embed/8ay-D4XDUe0" ["show_map"]=> bool(false) ["country"]=> string(3) "POL" }key_words:
meta_title: KLM jako pierwsza linia na WhatsApp
meta_keys:
meta_desc: Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp.
watermark:
interesting_places: Wiadomości turystyczne
author: mat. prasowe
latlng: Array
highlight_search:
is_news: 1
is_home_page_title:
is_poradnik:
is_sprzet:
is_outwear:
use_video: 1
video: https://www.youtube.com/embed/8ay-D4XDUe0
show_map:
Pola do umieszczenia w nagłówku
meta_title: KLM jako pierwsza linia na WhatsApp
meta_keys:
meta_desc: Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp.
Pola do umieszczenia w treści
watermark:
watermark:
author: mat. prasowe
meta_desc: Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp.