KLM jako pierwsza linia na WhatsApp

Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp. Za pośrednictwem WhatsApp możemy teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez nas lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza linia na świecie zainaugurowała obsługę pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera oraz popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna możliwe jest również dokonanie płatności za bilet. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z aplikacją WhatsApp. Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są aktualnie wdrażane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach. 

Jak to działa?

Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej chcemy korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie możemy wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja „WhatsApp” i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez nas kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał możemy skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca – z domu czy z lotniska -  jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy życzenia.

Bezpieczna komunikacja

Wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny. 

Kupowanie papierowych biletów na autobusy i tramwaje jest ...

Prywatne samoloty pasażerskie mogą lądować na 2145 portów ...

Ich relacje usłyszymy podczas 13. Spotkań z Filmem ...

Podróż poślubna powinna być wyjazdem wyjątkowym, podczas którego ...

Kilometry plaż, które utworzyły się przez złote piaski, ...

Tysiące międzynarodowych połączeń autobusowych pomiędzy Polską, Ukrainą, Białorusią ...

Wydarzenia turystyczne

http://veturo.pl/article/3568/linia-klm-na-whatsApp/