KLM jako pierwsza linia na WhatsApp

Linie lotnicze KLM rozpoczęły współpracę z WhatsApp, aby oferować obsługę i kontakt ze swoimi klientami, którzy są jednocześnie użytkownikami komunikatora WhatsApp. Za pośrednictwem WhatsApp możemy teraz otrzymywać informacje związane z zarezerwowanym przez nas lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z kartą pokładową.

W ubiegłym roku KLM, jako pierwsza linia na świecie zainaugurowała obsługę pasażerów przez komunikator Messenger, a czerwcu tego roku rozszerzyła ofertę o Twittera oraz popularny w Chinach WeChat. Poprzez ten ostatni od niedawna możliwe jest również dokonanie płatności za bilet. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z aplikacją WhatsApp. Holenderskie linie znalazły się w wąskim gronie przedsiębiorstw, które jako pierwsze otrzymały zweryfikowane konta firmowe na WhatsApp i testują nowe funkcjonalności WhatsApp Business. Usługi KLM poprzez WhatsApp są aktualnie wdrażane w kilku krajach, a w najbliższych tygodniach linia będzie je stopniowo udostępniała na kolejnych obsługiwanych przez siebie rynkach. 

Jak to działa?

Podczas dokonywania rezerwacji biletu lub odprawy na stronie klm.com istnieje możliwość wyboru, z której platformy komunikacyjnej chcemy korzystać przy kontakcie z KLM w czasie naszej najbliższej podróży. Aktualnie możemy wybrać Messenger, Twitter lub WeChat, do których w najbliższych tygodniach dołączy opcja „WhatsApp” i pojawi się na lokalnych stronach KLM. Następnie poprzez wybrany przez nas kanał social media, KLM będzie wysyłał potwierdzenie naszej rezerwacji, kartę pokładową oraz powiadomienia o rozpoczęciu odprawy i inne informacje dotyczące naszego lotu. Jednocześnie poprzez ten sam kanał możemy skontaktować się z agentem obsługi KLM w dowolnym momencie podróży i z dowolnego miejsca – z domu czy z lotniska -  jeśli mamy jakiekolwiek pytania czy życzenia.

Bezpieczna komunikacja

Wiadomości wysyłane za pośrednictwem WhatsApp pomiędzy KLM a jego klientem są w pełni bezpieczne. Nikt, włączając pracowników WhatsApp nie ma do nich dostępu. Dodatkowo, dzięki najnowszym usprawnieniom w komunikatorze WhatsApp, wprowadzonym z myślą o klientach korporacyjnych, istnieje możliwość weryfikacji kont biznesowych. Użytkownicy WhatsApp mogą w łatwy sposób rozróżniać w aplikacji profile biznesowe od tych należących do osób prywatnych. W praktyce oznacza to, że przy nazwisku osoby kontaktującej się z nami w imieniu KLM będzie widniał zielony znacznik kontrolny. 

Kierowcy wybierający się po 1 listopada do Czech ...

Historyczny średniowieczny jarmark bożonarodzeniowy w dawnych stajniach na ...

Kupowanie papierowych biletów na autobusy i tramwaje jest ...

Prywatne samoloty pasażerskie mogą lądować na 2145 portów ...

Ich relacje usłyszymy podczas 13. Spotkań z Filmem ...

Podróż poślubna powinna być wyjazdem wyjątkowym, podczas którego ...

Wydarzenia turystyczne

http://veturo.pl/article/3568/linia-klm-na-whatsApp/