Już po raz trzeci PGE Narodowy zamienił się w Zimowe Miasteczko. Od 28 listopada do 1 marca, codziennie, goście mogą skorzystać z 3 lodowisk do jazdy rekreacyjnej, ponad 10-metrowej górki lodowej do zjeżdżania na pontonach i nowości tej edycji - toru do curlingu. Pod okiem doświadczonych instruktorów z Polskiej Federacji Klubów Curlingowych będzie można posmakować curlingu – „wypuścić kamień i nauczyć się zamiatania”, w ramach tej wyjątkowej dyscypliny olimpijskiej.
- Zimowy Narodowy to ponad 5 tysięcy metrów kwadratowych lodu! To miejsce do uprawiania sportów zimowych i rozrywki, zarówno dla dzieci, młodzieży i dorosłych. To wyjątkowa atrakcja dla wszystkich. Cieszę się, że zyskała ona uznanie gości. Co roku staramy się zaskoczyć ich czymś nowym. Sukces Zimowego Narodowego to zadowoleni klienci, których w ubiegłym roku było ponad pól miliona! Projekt został również zauważony i doceniony na świecie dwiema prestiżowymi nagrodami - Galaxy Awards i Ipra Golden World Awards, z czego jesteśmy dumni – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.
Zimowy Narodowy to najbardziej spektakularna zimowa atrakcja stolicy. Bogaty program aktywności przyciąga na lodowiska całe rodziny. Z myślą o najmłodszych, na mniejszym lodowisku B, w weekendy odbywają się „Poranki dla dzieci z Kinder Pingui”. Instruktorzy ze szkółki „Ice&Fun”, przy dziecięcej muzyce i zabawie, uczą podstaw łyżwiarstwa.
- Zimowy Narodowy to dla PGE Narodowego jedno z najważniejszych wydarzeń. To projekt, którego zazdroszczą nam stadiony na całym świecie. Zimowe Miasteczko na naszej płycie tylko potwierdza, że nie jesteśmy wyłącznie obiektem piłkarskim, a areną wielofunkcyjną, która żyje przez cały rok. Obok niesamowitych atrakcji gwarantujemy wiele pozytywnych wrażeń i emocji – podkreśla Tomasz Półgrabski, prezes PGE Narodowego.
W piątkowe i sobotnie wieczory, Zimowy Narodowy przygotował coś dla klubowiczów i fanów dobrej zabawy - „Disco Lodowisko z 4Fun.tv”, czyli jedyne w Warszawie taneczne szaleństwo … na lodzie.
Z kolei fani desek, rolek, longboardów, wrotek i elektrycznych monocykli mogą pojeździć lub podszkolić swoje umiejętności na warsztatach organizowanych w „Skateparku Kinder Maxi King”. Do końca Zimowego Narodowego kalendarz warsztatów będzie wypełniony po brzegi. Są one skierowane do poczatkujących i zaawansowanych, do dzieci i dorosłych. Ponadto codziennie można przyjść i pojeździć samodzielnie.
Zimowy Narodowy ruszył 28 listopada i potrwa do 1 marca 2016. Organizatorem jest Testa Communications, patronem medialnym jest Radio Zet.
Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za budowę lodowisk Zimowego Narodowego jest holenderska firma Ice World.
Już po raz trzeci PGE Narodowy zamienił się w Zimowe Miasteczko. Od 28 listopada do 1 marca, codziennie, goście mogą skorzystać z 3 lodowisk do jazdy rekreacyjnej, ponad 10-metrowej górki lodowej do zjeżdżania na pontonach i nowości tej edycji - toru do curlingu. Pod okiem doświadczonych instruktorów z Polskiej Federacji Klubów Curlingowych będzie można posmakować curlingu – „wypuścić kamień i nauczyć się zamiatania”, w ramach tej wyjątkowej dyscypliny olimpijskiej.
- Zimowy Narodowy to ponad 5 tysięcy metrów kwadratowych lodu! To miejsce do uprawiania sportów zimowych i rozrywki, zarówno dla dzieci, młodzieży i dorosłych. To wyjątkowa atrakcja dla wszystkich. Cieszę się, że zyskała ona uznanie gości. Co roku staramy się zaskoczyć ich czymś nowym. Sukces Zimowego Narodowego to zadowoleni klienci, których w ubiegłym roku było ponad pól miliona! Projekt został również zauważony i doceniony na świecie dwiema prestiżowymi nagrodami - Galaxy Awards i Ipra Golden World Awards, z czego jesteśmy dumni – mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications.
Zimowy Narodowy to najbardziej spektakularna zimowa atrakcja stolicy. Bogaty program aktywności przyciąga na lodowiska całe rodziny. Z myślą o najmłodszych, na mniejszym lodowisku B, w weekendy odbywają się „Poranki dla dzieci z Kinder Pingui”. Instruktorzy ze szkółki „Ice&Fun”, przy dziecięcej muzyce i zabawie, uczą podstaw łyżwiarstwa.
- Zimowy Narodowy to dla PGE Narodowego jedno z najważniejszych wydarzeń. To projekt, którego zazdroszczą nam stadiony na całym świecie. Zimowe Miasteczko na naszej płycie tylko potwierdza, że nie jesteśmy wyłącznie obiektem piłkarskim, a areną wielofunkcyjną, która żyje przez cały rok. Obok niesamowitych atrakcji gwarantujemy wiele pozytywnych wrażeń i emocji – podkreśla Tomasz Półgrabski, prezes PGE Narodowego.
W piątkowe i sobotnie wieczory, Zimowy Narodowy przygotował coś dla klubowiczów i fanów dobrej zabawy - „Disco Lodowisko z 4Fun.tv”, czyli jedyne w Warszawie taneczne szaleństwo … na lodzie.
Z kolei fani desek, rolek, longboardów, wrotek i elektrycznych monocykli mogą pojeździć lub podszkolić swoje umiejętności na warsztatach organizowanych w „Skateparku Kinder Maxi King”. Do końca Zimowego Narodowego kalendarz warsztatów będzie wypełniony po brzegi. Są one skierowane do poczatkujących i zaawansowanych, do dzieci i dorosłych. Ponadto codziennie można przyjść i pojeździć samodzielnie.
Zimowy Narodowy ruszył 28 listopada i potrwa do 1 marca 2016. Organizatorem jest Testa Communications, patronem medialnym jest Radio Zet.
Partnerem technologicznym, odpowiedzialnym za budowę lodowisk Zimowego Narodowego jest holenderska firma Ice World.