
NOWE NARZĘDZIE AIRHELP
Narzędzie dostępne jest na stronie Airhelp.com oraz w aplikacji mobilnej. Po podpięciu swojej skrzynki mailowej, system wyszukuje w niej bilety lotnicze i określa, czy te loty kwalifikują się do wypłaty odszkodowania. Wyśle również powiadomienie po każdej kolejnej podróży samolotem. AirHelp posiada dostęp do monitoringu meteorologicznego oraz informacji na temat sytuacji na lotniskach – zebrane dane pozwalają na błyskawiczne określenie przyczyn opóźnienia lub odwołania lotu.
Poza szybkimi powiadomieniami o możliwości składania reklamacji, narzędzie zawiera funkcję tworzenia podróżniczych statystyk. System m.in wyliczy czas spędzony w chmurach, podsumuje koszty biletów lotniczych oraz wylistuje odwiedzone kraje i lotniska, a także będzie na bieżąco aktualizował zebrane dane. Ponadto korzystający z niego pasażerowie będą mogli stworzyć spersonalizowaną, barwną mapę swoich wojaży, a następnie udostępnić ją w mediach społecznościowych.
– Naszym działaniom od początku powstania firmy przyświeca jedna idea – podnoszenie świadomości pasażerów linii lotniczych. Wykorzystujemy więc wszystkie możliwe sposoby, by być rzecznikiem konsumentów – mówi Henrik Zillmer, CEO i współzałożyciel AirHelp. – Każdego roku ponad 9 mln pasażerów lotniczych ma prawo do rekompensaty z tytułu zakłóconych lotów. Większość z nich jednak o tym nie wie bądź rezygnuje ze względu na brak podstawowej wiedzy o procesie reklamacji. Nasze nowe narzędzie stworzy atrakcyjne treści dla konsumentów, korzystających z mediów społecznościowych, jednocześnie informując o możliwości ubiegania się o rekompensatę. Chcemy edukować podróżnych o ich prawach, ale w ciekawy, wyróżniający się sposób, wykorzystując do tego najnowsze rozwiązania technologiczne – dodaje Henrik.
Nowe rozwiązanie łączy wiedzę prawników, specjalizujących się w prawach pasażera, ze światowej klasy sztuczną inteligencją. To kolejna innowacja w firmie, zaraz po wprowadzeniu skanera kart pokładowych oraz debiucie Hermana i Lary, prawników-robotów procesujących wnioski o reklamację w bardziej efektywny sposób.
Narzędzie jest kompatybilne z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz współpracuje ze skrzynkami mailowymi Gmail, Hotmail i Microsoft Outlook.
Wszystkie pola:
array(17) { ["key_words"]=> string(0) "" ["meta_title"]=> string(43) "reklamacje lotnicze Airhelp - odszkodowania" ["meta_desc"]=> string(170) "To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania." ["watermark"]=> string(0) "" ["interesting_places"]=> string(23) "Wiadomości turystyczne" ["author"]=> string(9) "opr. red." ["latlng"]=> array(3) { ["address"]=> string(0) "" ["lat"]=> string(17) "-12.7441406232261" ["lng"]=> string(17) "-12.1166705690007" } ["highlight_search"]=> bool(false) ["is_news"]=> bool(true) ["is_home_page_title"]=> bool(false) ["is_poradnik"]=> bool(false) ["is_sprzet"]=> bool(false) ["is_outwear"]=> bool(false) ["use_video"]=> bool(false) ["video"]=> string(0) "" ["show_map"]=> bool(false) ["country"]=> string(3) "POL" }key_words:
meta_title: reklamacje lotnicze Airhelp - odszkodowania
meta_keys:
meta_desc: To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania.
watermark:
interesting_places: Wiadomości turystyczne
author: opr. red.
latlng: Array
highlight_search:
is_news: 1
is_home_page_title:
is_poradnik:
is_sprzet:
is_outwear:
use_video:
video:
show_map:
Pola do umieszczenia w nagłówku
meta_title: reklamacje lotnicze Airhelp - odszkodowania
meta_keys:
meta_desc: To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania.
Pola do umieszczenia w treści
watermark:
watermark:
author: opr. red.
meta_desc: To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania.