Decathlon

Decathlon prezentuje wakacje lepsze o sport

Wielu z nas odlicza dni do początku upragnionych wakacji. Morze czy góry? To bez znaczenia! Najważniejsze, aby być razem i świetnie spędzać czas, najlepiej aktywnie.

Przed nami długo wyczekiwane wakacje i zasłużony odpoczynek. To świetna okazja, aby wypocząć na łonie natury lub poszaleć w wodzie. Kiedy jak nie teraz spróbować nowych sportów lub wybrać się gdzieś z najbliższymi i przeżyć niezapomnianą przygodę? Podczas wszystkich wakacyjnych aktywności doskonale sprawdzą się sprzęty Decathlon. Zwłaszcza, że w Decathlonie pracują sami pasjonaci sportu, którzy chętnie podpowiedzą, co wybrać i rozwieją ewentualne wątpliwości.

Dla tych, co wolą góry

Na miłośników plenerów czeka prosty w montażu namiot dla całej rodziny (Quechua Air Second 4.1 F&B) – zmieszczą się w nim nawet cztery osoby. Co ważne, namiot jest pompowany, łatwo się rozkłada i został wykonany według technologii Fresh&Black, gwarantującej chłód i zaciemnienie. Z takim sprzętem nie trzeba się o nic martwić. Na biwaku może się także przydać plecak izotermiczny Quechua NH 100 Ice Compact 30 l. Dodatkowo, w Decathlonie dostępna jest również szeroka oferta odzieży trekkingowej, w tym np. spodni, które sprawdzą się w każdych warunkach.

Dla tych, co wolą wodę

Ci, którzy kochają wodę, powinni natomiast sięgnąć po deskę SUP o wysokiej stabilności, np. deskę turystyczną stand up paddle pneumatyczną Itiwit X100 11′. To idealne rozwiązanie nie tylko dla początkujących, ale i średniozaawansowanych. Kompaktowy model po złożeniu mieści się do torby w formie plecaka. Do deski warto też dobrać wiosło, pompkę oraz kamizelkę asekuracyjną. W Decathlonie można również znaleźć szeroki wybór strojów kąpielowych – zarówno do opalania, jak i bardziej aktywnego spędzania czasu na plaży. Fani snorkelingu docenią natomiast maski Easybreath, które pozwolą podziwiać podwodne krajobrazy oraz niezwykle praktyczne buty aquashoes.

Letnia kampania

Idealne na lato produkty zostały zaprezentowane w kampanii „Nareszcie wakacje. Lepsze o sport!”, która wystartowała 6 czerwca i potrwa do końca lipca. Działania prowadzone są w internecie, telewizji, radiu i na nośnikach OOH. Dodatkowo, w akcje promocyjne zaangażowani zostaną wybrani influencerzy.

Wszystkie pola:

array(19) { ["is_home_page_title"]=> bool(true) ["watermark"]=> string(0) "" ["author"]=> string(8) "opr.red." ["use_video"]=> bool(false) ["video"]=> string(0) "" ["show_map"]=> bool(false) ["latlng"]=> bool(false) ["highlight_search"]=> bool(false) ["country"]=> string(0) "" ["interesting_places"]=> string(0) "" ["meta_title"]=> string(0) "" ["meta_key"]=> string(0) "" ["meta_desc"]=> string(0) "" ["key_words"]=> string(0) "" ["is_news"]=> bool(false) ["is_outwear"]=> bool(false) ["is_sprzet"]=> bool(false) ["is_poradnik"]=> bool(false) ["home-visible"]=> bool(false) }

key_words:

meta_title:

meta_keys:

meta_desc:

watermark:

interesting_places:

author: opr.red.

latlng:

highlight_search:

is_news:

is_home_page_title: 1

is_poradnik:

is_sprzet:

is_outwear:

use_video:

video:

show_map:

Pola do umieszczenia w nagłówku

meta_title:

meta_keys:

meta_desc:

Pola do umieszczenia w treści

watermark:

watermark:

author: opr.red.

meta_desc: