Hotel trzygwiazdkowy powinien charakteryzować się umiarkowanym standardem. W końcu znajduje się idealnie w środku pomiędzy jedną gwiazdką najniższego poziomu, a pięciogwiazdkowymi centrami hotelowo-usługowo-konferencyjnymi.
Pokój
W pokoju powinno znajdować się podstawowe wyposażenie. Szafa lub wnęka garderobiana powinna zapewniać co najmniej po trzy wieszaki na jedną osobę. Miejsce do spania – zależnie od przeznaczenia pokoju, powinno zawierać łóżko jednoosobowe 90x200xm lub dwuosobowe o wymiarach 140x200cm. Dodatkowo przy łóżku powinien znajdować się stolik lub szafka nocna z lampką do pracy. Możemy się spodziewać biurka lub stołu z minimum dwoma krzesłami. Dopełniając cały wystrój na podłodze znajdziemy wykładzinę dywanową bądź dywaniki przy łóżkach, zasłony, żaluzje lub rolety. W szafce powinniśmy znaleźć szklanki oraz wodę butelkowaną. W standardzie otrzymamy radio, telewizor, telefon oraz materiały piśmiennicze.
Łazienka
Wyposażenie łazienki jest zaopatrzone w kabinę prysznicową z osłoną lub wannę z baterią i natryskiem. Umywalka powinna być połączona z blatem lub półką. Toaleta znajduje się w tym samym pomieszczeniu. Cały wystrój uzupełnia lustro, gniazdko, śmietnik plus dodatkowo mini mydełka, szampony, ręczniki (kąpielowe i do rąk).
Obsługa gości
W hotelu trzygwiazdkowym możemy oczekiwać usługi budzenia, przechowalni bagażu, wartościowych przedmiotów lub pieniędzy. Należy podpytać się przy rejestracji jak często będą sprzątane pokoje – standardowo jest to robione codziennie, jednak można poprosić o inny harmonogram zmiany pościeli.
Room service dostępny jest co najmniej 18 godzin na dobę. Na życzenie można skorzystać z usługi prania, prasowania, czyszczenia odzieży, zmiany pościeli oraz ręczników co trzeci dzień.
Restauracja
Do ceny za pokój wliczana jest opłata za śniadanie. W hotelu znajduje się również minimum jedna restauracja oraz bar kawowy lub bar przekąskowy. Jednak należy pamiętać, że dopuszcza się brak restauracji, gdy ta znajduje się w bliskiej odległości od placówki.
Konferencje
W hotelu trzygwiazdkowym powinniśmy mieć możliwość skorzystania z dwóch sal konferencyjnych. Jest to bardzo przydana informacja dla firm planujących dwudniowe konferencje. W jednym miejscu zapewnią swoim pracownikom miejsce pracy, wypoczynku oraz posiłków. „Wystarczy zejść na poziom -1 naszego hotelu, aby na chwilę zapomnieć o służbowych sprawach, które przez cały dzień zaprzątały Państwa głowę. Udając się do klubu After Five zlokalizowanego w hotelowych podziemiach, na górze pozostawią Państwo myśli o biznesplanach, raportach do przygotowania oraz napiętych harmonogramach. Przy wspólnej grze w bilard, podczas niezobowiązujących rozmów przy spokojnej muzyce, będą Państwo mogli lepiej poznać swoich współpracowników” zapewnia Best Western Hotel Felix.
Hotel trzygwiazdkowy powinien charakteryzować się umiarkowanym standardem. W końcu znajduje się idealnie w środku pomiędzy jedną gwiazdką najniższego poziomu, a pięciogwiazdkowymi centrami hotelowo-usługowo-konferencyjnymi.
Pokój
W pokoju powinno znajdować się podstawowe wyposażenie. Szafa lub wnęka garderobiana powinna zapewniać co najmniej po trzy wieszaki na jedną osobę. Miejsce do spania – zależnie od przeznaczenia pokoju, powinno zawierać łóżko jednoosobowe 90x200xm lub dwuosobowe o wymiarach 140x200cm. Dodatkowo przy łóżku powinien znajdować się stolik lub szafka nocna z lampką do pracy. Możemy się spodziewać biurka lub stołu z minimum dwoma krzesłami. Dopełniając cały wystrój na podłodze znajdziemy wykładzinę dywanową bądź dywaniki przy łóżkach, zasłony, żaluzje lub rolety. W szafce powinniśmy znaleźć szklanki oraz wodę butelkowaną. W standardzie otrzymamy radio, telewizor, telefon oraz materiały piśmiennicze.
Łazienka
Wyposażenie łazienki jest zaopatrzone w kabinę prysznicową z osłoną lub wannę z baterią i natryskiem. Umywalka powinna być połączona z blatem lub półką. Toaleta znajduje się w tym samym pomieszczeniu. Cały wystrój uzupełnia lustro, gniazdko, śmietnik plus dodatkowo mini mydełka, szampony, ręczniki (kąpielowe i do rąk).
Obsługa gości
W hotelu trzygwiazdkowym możemy oczekiwać usługi budzenia, przechowalni bagażu, wartościowych przedmiotów lub pieniędzy. Należy podpytać się przy rejestracji jak często będą sprzątane pokoje – standardowo jest to robione codziennie, jednak można poprosić o inny harmonogram zmiany pościeli.
Room service dostępny jest co najmniej 18 godzin na dobę. Na życzenie można skorzystać z usługi prania, prasowania, czyszczenia odzieży, zmiany pościeli oraz ręczników co trzeci dzień.
Restauracja
Do ceny za pokój wliczana jest opłata za śniadanie. W hotelu znajduje się również minimum jedna restauracja oraz bar kawowy lub bar przekąskowy. Jednak należy pamiętać, że dopuszcza się brak restauracji, gdy ta znajduje się w bliskiej odległości od placówki.
Konferencje
W hotelu trzygwiazdkowym powinniśmy mieć możliwość skorzystania z dwóch sal konferencyjnych. Jest to bardzo przydana informacja dla firm planujących dwudniowe konferencje. W jednym miejscu zapewnią swoim pracownikom miejsce pracy, wypoczynku oraz posiłków. „Wystarczy zejść na poziom -1 naszego hotelu, aby na chwilę zapomnieć o służbowych sprawach, które przez cały dzień zaprzątały Państwa głowę. Udając się do klubu After Five zlokalizowanego w hotelowych podziemiach, na górze pozostawią Państwo myśli o biznesplanach, raportach do przygotowania oraz napiętych harmonogramach. Przy wspólnej grze w bilard, podczas niezobowiązujących rozmów przy spokojnej muzyce, będą Państwo mogli lepiej poznać swoich współpracowników” zapewnia Best Western Hotel Felix.